Real-time in contact met klanten

Bereik klanten via je website, apps en social media

Hi, mijn naam is Alfred, hoe kan ik je helpen?
> Hi Alfred, wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Vraag, antwoord, opgelost.

Met Zendesk Chat sta je real-time in contact met je klant

Directe hulp was nog nooit zo makkelijk

Help je klanten zonder hun customer journey te verbreken. Jouw klant hoeft de pagina niet te verlaten om met jou te chatten: zo kun je direct antwoord geven op de vraag en de verkoop door laten gaan.

De chat kan uiteraard ook als supportkanaal gebruikt worden. Zo help je het aantal telefoontjes naar beneden, terwijl je medewerker meerdere mensen tegelijkertijd kan helpen. Wanneer je gebruik maakt van het hoogste abonnement sta je nog dichter bij je klant door real time message functionaliteiten, via Facebook, Twitter, LINE en Apple Business Chat (beta). De verwachting is dat Whatsapp hier in de toekomst bij wordt gevoegd.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen

Ik wil aan de slag!

Je bent bij ons in goeie handen

Plan nu je Zendesk demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Start nu je Zendesk Trial

Als je durft..

Plan nu je Okta demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Plan nu je Office 365 demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Maak kennis met ons

Gezellig! Waar spreken we af?

Maak geen kennis met ons

Dan hoeven wij ook geen kennis met jou te maken :-).