Checklist voor jouw CX-tooling – concrete handvatten voor optimalisatie

Loop je tegen volle backlogs aan? Tickets die wéér geopend worden? Of rapportages die weinig zeggen over wat er echt speelt? Dan is dit hét moment om kritisch naar je CX-tooling te kijken.
In deze keynote krijg je van Corné van de Zilver en Tim von Hebel een praktische checklist waarmee je jouw huidige tooling en processen direct kunt toetsen. Geen abstracte theorie, maar concrete inzichten om je klantenservice slimmer in te richten. Aan welke knoppen kun je nú draaien voor directe impact op werkdruk, snelheid en klanttevredenheid?

De online keynote wordt uitgezonden op vrijdag 5 september 2025 om 11:00 uur. 

 

Wie presenteren de keynote?

Corné

CX Consultant

Mis de keynote niet!

Wil jij een stevige plek aan de managementtafel en CX echt op de kaart zetten bij je organisatie? Bekijk gratis en online onze keynote.

Samen verder groeien

Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.