AI-agents in de klantenservice: nachtmerrie of noodzaak?
- Praktische AI-tips voor jouw branche
- In 20 minuten ben jij helemaal up-to-date


Keynote terugkijken
Leuk dat je de keynote wil bekijken! Laat je gegevens achter zodat we jou de link kunnen mailen.
Dit kun jij verwachten
Na deze keynote weet je hoe AI Agents werken
Je weet wanneer je een goed werkende AI Agent hebt
En hoe je voorkomt dat je AI-project in een nachtmerrie verandert
Je ‘gaat naar huis’ met praktische handvatten voor een succesvolle start
Aangenaam, wij zijn Corné & Tim
AI is niet meer weg te denken uit moderne klantenservice. Maar roept het vooral kansen op of juist kopzorgen? In deze keynote onderzoeken we de twee kanten van de medaille. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, klantinzichten en de meest gemaakte fouten in AI-implementaties geven wij antwoord op de centrale vraag:
Is AI in klantenservice een nachtmerrie, of juist een noodzakelijke stap vooruit?


Download onze gratis checklist
Kun je niet wachten tot de keynote uitzending? Download dan alvast onze checklist voor concrete eerste stappen die jij kunt zetten op het gebied van AI!
Samen met onze partners & klanten bouwen we aan het verbeteren van klantprocessen
Veelgestelde vragen
Moet ik live bij de keynote aanwezig zijn?
Nee, je kunt de keynotes gewoon vanuit jouw kantoor of thuis volgen. Komt de geplande tijd niet uit? Geen zorgen, je kunt de presentatie later eenvoudig terugkijken.
Wat heb ik nodig om de keynote te kijken?
Een computer, smartphone of tablet met een internetverbinding is genoeg. Je moet je wel even van tevoren aanmelden. Het aanmeldformulier vind je bovenaan deze pagina.
Waarom mag ik dit niet missen?
Voor veel organisaties zal AI onvermijdelijk een steeds grotere rol gaan spelen in klantenservice. Wie zich goed voorbereidt, klein en gecontroleerd start én samen met het team bouwt aan adoptie, haalt al snel waarde uit AI-agents. Daarmee wordt het géén nachtmerrie, maar juist een slimme volgende stap richting toekomstbestendige klantbeleving.
In onze keynotes ontdek je hoe AI binnen jouw organisatie slim en gecontroleerd ingezet kan worden.
AI op de klantenservice – 3 tools die jou eenvoudig op weg helpen
