Callcenter software voor het MKB

Zendesk Talk is de perfecte aansluiting als je al gebruik maakt van Zendesk Support

Zendesk Talk, voor klanten die liever bellen dan mailen

Zendesk Talk zorgt ervoor dat je team makkelijk telefoontjes registreert

Bellen direct vanuit de browser, zonder extra software. Dat is het gemak van Zendesk Talk.

MKB gebruikt Zendesk Support + Talk

Gewoon bellen via de browser, het is zo eenvoudig als het klinkt. Eenmaal ingesteld schaalt je team makkelijk omhoog en omlaag, terwijl jij controle houdt over je belplan.

Telefoongesprekken worden automatisch als tickets opgeslagen, de call agent kan meteen notities maken en processen starten. Uiteraard worden er ook allerlei statistiek vastgelegd, zodat je achteraf makkelijk kunt rapporteren.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen

Ik wil aan de slag!

Je bent bij ons in goeie handen

Plan nu je Zendesk demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Start nu je Zendesk Trial

Als je durft..

Plan nu je Okta demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Plan nu je Office 365 demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Maak kennis met ons

Gezellig! Waar spreken we af?

Maak geen kennis met ons

Dan hoeven wij ook geen kennis met jou te maken :-).