Wat wordt er besproken?
- Praktische AI-tips voor jouw branche
- In maximaal 20 minuten ben jij helemaal up-to-date


Keynote terugkijken
Leuk dat je de keynote wil bekijken! Laat je gegevens achter zodat we jou de link kunnen mailen.
Dit kun jij verwachten
Tips om een persoonlijke AI-roadmap te maken
Handige tips & tricks om AI-potentieel te benutten
Insights rondom het proces van implementatie naar aftercare en adoptie
Je ontdekt hoe je AI succesvol implementeert in jouw klantenservice
Aangenaam, wij zijn Ivo & Noam
Een goed doordachte AI Roadmap draagt bij aan het maximaal benutten van technologie door AI niet enkel als tool, maar als strategisch middel in te zetten om échte waarde toe te voegen. Door gestructureerd te werken met de juiste informatie en inzichten, ontstaat er ruimte om het volledige potentieel van AI te benutten binnen de organisatie. Cruciaal daarbij is niet alleen de implementatie, maar ook de aftercare en adaptatie: door blijvend te monitoren en bij te sturen, wordt succes op de lange termijn geborgd. In deze keynote nemen we mee hoe je succesvol de AI implementeert in jouw klantenservice


Download onze gratis checklist
Kun je niet wachten tot de keynote uitzending? Download dan alvast onze checklist voor concrete eerste stappen die jij kunt zetten op het gebied van AI!
Samen met onze partners & klanten bouwen we aan het verbeteren van klantprocessen
Veelgestelde vragen
Moet ik live bij de keynote aanwezig zijn?
Nee, je kunt de keynotes gewoon vanuit jouw kantoor of thuis volgen. Komt de geplande tijd niet uit? Geen zorgen, je kunt de presentatie later eenvoudig terugkijken.
Wat heb ik nodig om de keynote te kijken?
Een computer, smartphone of tablet met een internetverbinding is genoeg. Je moet je wel even van tevoren aanmelden. Het aanmeldformulier vind je bovenaan deze pagina.
Waarom mag ik dit niet missen?
Voor veel organisaties zal AI onvermijdelijk een steeds grotere rol gaan spelen in klantenservice. Wie zich goed voorbereidt, klein en gecontroleerd start én samen met het team bouwt aan adoptie, haalt al snel waarde uit AI-agents. Daarmee wordt het géén nachtmerrie, maar juist een slimme volgende stap richting toekomstbestendige klantbeleving.
In onze keynotes ontdek je hoe AI binnen jouw organisatie slim en gecontroleerd ingezet kan worden.
Checklist voor jouw CX-tooling – concrete handvatten voor optimalisatie
